שירותים פיננסיים ולוגיסטיים

שירותים פיננסיים

נון מיקור חוץ בעלת ידע וניסיון רבים בתפעול מערכות פיננסיות הכוללת טיפול בשכר העובדים על כל היבטיו, טיפול בנושאי הנהלת חשבונות וחשבות וניהול מערכת לדיווח ובקרה בגופים מקומיים ובינלאומיים. המחלקה המקצועיות שלנו, מאפשרת לנו להעניק פתרונות ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים הנדרשים מחברות גלובליות. כחלק מן השירות אנו מבצעים ומפקחים על תהליכי תשלומי שכר והתשלומים הנלווים לו, מלווים את לקוחותינו בתהליך ההתנהלות מול ספקים ומספקים תוכניות עסקיות אשר מתוכננות, מעודכנות ומתוחזקות על ידינו, זאת תוך שימוש במערכות הרלוונטיות המתקדמות ביותר

שירותי פיירול (שירותי שכר)

שירותי הפיירול שאנו מספקים, כוללים את הכנת המשכורות וכל התשלומים הנלווים לשכר, ניהול חופשות, מחלות, פנסיות והטבות סוציאליות שונות. אנו מטפלים בניהול וביצוע התשלומים הנדרשים כגון תשלומי מיסים, ותשלומים לחברות הביטוח והקרנות. בנוסף, אנו מנהלים עבור לקוחותינו את חבילות ההטבות החברתיות הנדרשות ומתנהלים בשמם מול הגופים הרלוונטיים תוך כדי מעקב צמוד על הביצוע שלהם. במידה ונדרש, ביכולתנו לדאוג לכל הצרכים הלוגיסטיים של עובדי החברה (השכרת רכבים, פלאפון, מחשבים ניידים, ארוחות הסעות וכו')

הנהלת חשבונות

צוות הנהלת החשבונות שלנו בעל ניסיון רב שנים! אנו מעניקים ללקוחותינו את כל הפתרונות הנדרשים בתחום הנהלת החשבונות הכוללים, הפקת חשבוניות וחיובים, ניהול תשלומים והכנתם, דיווחי מע״מ ומס, ניהול ספרי החשבונות והכנתם לביקורת החיצונית רבעונית או שנתית, כל זאת על פי הכללים והתקנים הנדרשים.

הכנת דוחות פיננסיים

שירותינו הפיננסים כוללים הכנת דוחות כלכליים וניהוליים כגון רווח והפסד, מאזן, חישוב מרכז רווח ועלות, תזרימי מזומנים, ודוחות תומכי החלטה המותאמים ללקוח ולאופי הפעילות שלו.